کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید وزیر کشور: نام شهید رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد شد روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق فرود اضطراری یک بالگرد آموزشی هوانیروز در حومه اصفهان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر
سرخط خبرها

آیا درآمد ۱۰ میلیون‌تومانی ملاک حذف یارانه است؟

  • کد خبر: ۱۱۰۵۷۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
آیا درآمد ۱۰ میلیون‌تومانی ملاک حذف یارانه است؟
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ملاک حذف یارانه افراد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که  آیا داشتن خودرو ملاک دریافت یا عدم دریافت یارانه است یا خیر، گفت: صرفاً خودرو ملاک نیست و ممکن است خانواده‌ای دو خودرو داشته باشد، اما باز هم یارانه دریافت کند و در واقع پرداخت یارانه بستگی به سایر درآمد‌های یک خانواده  دارد که چه میزان است.

وی با تأکید بر اینکه مبنای پرداخت یارانه‌ها، ترکیبی از شاخص‌های درآمدی و دارایی است، افزود: ملاک و مبنای یارانه‌ها فقط درآمد ۱۰ میلیون تومانی در ماه نیست و اینگونه نیست افراد با این درآمد در دهک دهم قرار بگیرد. مبنای پرداخت یارانه‌ها ترکیبی از شاخص‌های درآمدی و دارایی است.

ابوحمزه ادامه داد: مبنای پرداخت یارانه‌ها براساس میانگین شاخص‌های درآمدی و دارایی و البته با در نظر گرفتن بُعد خانوار است. این شاخص‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و خانواده‌ها دهک‌بندی می‌شوند و لذا اینکه گفته شود که ۱۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه باعث می‌شود که خانواده‌ها در دهک دهم قرار بگیرند، اینگونه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->